Kam një problem me dhëmbët. Nga jashtë і kam të bukura dhe të forta, kurse nga brenda, sapo t’і gërryesh pak , do të dalin të prishura. Të shtunën mu këput një këllëf dhembi dhe maja e mprehtë e dhëmbit më shponte gjuhën, gjë që ishte e padurueshme. Kështu, desha s’desha shkova tek dentisti im і zakonshëm. Hapa derën dhe atje mbretëronte një qetësi e madhe. U zgjata nga dyert dhe shoh se aty ishte vetëm asistenti і dentistit, një djalë і ri dhe shumë simpatik.
Ai kishte vënë iphon-in në vesh dhe nuk merrte vesh se ç’behej kësaj bote.
Sa më pa, ai hoqi kufjet dhe kërkoi të falur që nuk më kishte vënë re. Më pyeti se çfarë kisha dhe unë і tregova problemin tim. Ai më tha se doktori kishte shkuar me shokët për një shëtitje në një qytet tjetër, kështu që kishte mbetur ai për shërbime ambulatore.
-Mirë ma rregullo ti,- і thash.
Gerti, më kishte rregulluar dhëmbë edhe herë të tjera dhe kisha besim tek ai se ishte shumë і kujdeshëm dhe і zoti. Sigurisht Gertit і erdhi mirë që kisha besim tek dora e tij. Lëshoi një buzëqeshje, sikur desh të falënderonte dhe më tha të shtrihesha në kolltukun e dentistit. Pastaj rregulloi pozicionin e ndenjëses dhenë fund ngriti dorezën e kolltukut sepse pengonte që të afrohej në pozicionin që donte. Filloi nga puna. Nuk kishte ndonjë punë të madhe por kishte rëndësi ta pastronte zgavrën mire. Ashtu і përkulur mbi mua, po e shihja dhe ishte me të vërtetë djalë і ëmbël. Ai u përkul pak që të shihte dhëmbin më mirë dhe unë ndjeva se si kari і tij u mbështet mbi krahun tim. Ai e bëri pa të keq, por mua menjëherë mu ngreh. Lëviza pak që të zija një pozicion më pak të dukshëm, por kari і tij u ngjit më shumë pas krahut, megjithëse atij nuk і shkonte mendja për keq. Pozicioni і tij po më kënaqte shumë. E shtriva pak krahun që të bëja një farë fërkimi dhe ai këtë e ndjeu dhe u largua pak.
-Afrou!- se më mbaje ngrohët. Ai më pa por nuk po kuptonte sensin e fjalës. Ai u afrua dhe vazhdojë punën , ndërkohë që unë po shkrihesha nga takimet me indet e tija të buta. Pasi punoi një copë herë, asnjeri nuk po vinte për tu mjekuar. Kur mbaroi u ngrita, e pashe dhëmbin në pasqyrë dhe më pëlqeu. E pyeta sa kushton dhe ai po më thoshte se nuk kushton gjë. Duke bërë llafe, jo bën, jo s’bën atëherë e tërhoqa nga vetja dhe e putha. Ai nuk reagoi dhe ktheu faqen tjetër. Por kjo nuk ishte e puthur. І kapa kokën me të dyja duart dhe і mbështeta buzët në gojën e tij të bukur dhe fillova ta thith.
-Mos,mos se mos vijë doktori...
-Ohu, doktori kushedi se ku është duke pirë me shokë dhe e afrova përsëri por ai më tha: prit, prit të mbyll pak derën. Kur dera u mbyll si me magji e ndjemë veten të sigurte. Atëhere edhe ai filloi të puthë me thithje. Apo nuk kishte një gjuhë të gjatë që futej gjerë në thellësi.
-Po ku paske qenë mor Gerti që thithke kaq bukur. Ai e ndjeu lavdërimin dhe u aktivizua më shumë. Atëhere vura dorën mbi  karin e tij tashmë të ngrehur dhe fillova ta fërkoj. Ai përsëri desh të largohej, por unë e mbajta dhe e mbështeta pas vetes duke u fërkuar nëpërmjet rrobave. Gerti ishte і veshur lehtë me rroba mjeku, kështu kënaqësinë e ndjente më mirë. Fillova t’і hapja bluzën, për t’і nxjerr gjoksin me pak qime, ashtu siç më pëlqen mua. Fillova t’ia puth ta kafshoj dhe t’ia lëpijë, gjë që e tërboj keqas.
Oh, çfarë qenka? –po thonte Gerti.
-Të bezdis?
-Jo qenka vet mrekullia...
Atëherë u ula në gjunjë, ia hapa pantallonat dhe ia nxora karin e tij simpatik. Nuk ishte më shumë se 17-18 cm. Por і drejtë dhe і bukur. Fillova t’і bija me gjuhë. Gerti fillimisht edhe këtu kundërshtoi. Për çdo gjë të re që shikonte në fillim do të tërhiqej, se duket і shkonte mendja se duhet t’і bënte edhe ai. Kari rinte і ngritur dhe krenare. Hapa gojën dhe e privilegjova që të futej në thellësi.
-Ah, o...aaa- Gerti filloj të lëshonte ofshamje kënaqsije. Ai zgjatej përpara, se donte ta fuste në gojë sa më thellë. Por unë e ndjeja kufirin dhe tërhiqesha. Ai zgjaste duart dhe e shtynte kokën time përpara dhe kështu po më qinte gojën me kënaqësi të madhe. Kur po і vinte unë e nxora nga goja dhe і thash sa doli Vlora në futboll. Ai më pa і çuditur, por epshi і ra, kështu që nuk e harxhoi ereksionin e parë kot.
Mire mor Gert që dhëmbët ke mësuar t’і rregullosh mirë, po të qirën ku e ke mësu?
Ai filloj të betohej se ishte hera e parë që po і bënte të gjitha këto.
-Ke qejf ta fusësh?
Ai pohoi. Atëhere u shtriva mbi kolltuk dhe ai u afrua, e zbuti pak vrimën me pështymë dhe filloi ta shtynte. Kari përparonte bukur, se nuk ishte і dhimbshëm dhe Gerti e futëte me kujdes. Kur shkoi deri në fund і thash të priste pak... Pastaj filloi të palloj shtruar dhe me shumë kënaqësi. tani sikur iu vonua pak që t’і vinte. Edhe nja dy pompime dhe sperma u derdh brenda në vrimë, duke më bërë të ndjejë presionin e saj. Gerti ofshani përsëri disa herë duke u shtyrë që ta fuste sa më thellë e pastaj e nxori.
-Hë Gerti, si tu duk?
-Hyjnore. U kënaqa kaq shumë...
-Do takohemi përsëri?
-Jo këtu...
-Mire se të gjej unë një vend ku të kënaqemi bashkë. Ke qejf ta provosh? Dhe zgjata dorën dhe e kapa për bythësh.
- Mos!Mos! Tha ai. Gjërat nuk mësohen të gjitha në një ditë.
Po nxënsit e zellshëm і mësojnë... Ai po më shihte me një buzëqeshje të pakuptueshme dhe s’po merrja vesh në se і pëlqente apo jo. Megjithatë do të kishim ditë tjetër. Ndërruam numrat e celularëve, sepse dhëmbë nuk doja të rregulloja së shpejti.
Pas derës së mbyllur këmbyem edhe një puthje të gjatë të fundit për atë seancë. Pastaj ai hapi derën dhe pa lart shkallëve, pastaj më shtërngoi dorën dhe tha ishe vet mrekullia...
Edhe ti

0 Comments:

Post a Comment