Të gjithë djemtë, në faqet e chatit , urojnë KLM. Nuk di të them se sa e sinqertë është kjo, pasi ka shumë ankesa që chati është і pasuksesshëm, pasi nuk zgjidh asnjë lidhje, por megjithatë çdonjëri mund të përballet me ngjarje na me të pabesueshmet që mund t’i ndodhin çdo ditë. Ja se ç’më ndodhi edhe mua një ditë.

Kaloja shpesh nga ai lokal dhe shpesh ndeshesha me një kamerier, që і mbështetur tek dera e lokalit, rrotullonte tabakanë mbi gishtin e mesit, duke bërë kështu një numër të thjeshtë cirkusi. Një ditë, se si me erdhi dhe bëra një shaka, duke і thënë, se po të vazhdonte kështu , do ta bënte tabakanë me vrimë. Ai nuk dëgjoi mirë, apo nuk kuptoi se çfarë і thash dhe më pyeti që të sqarohej. Kur ia përsërita, ai qeshi dhe më ftoi të pija një kafe. Unë u ula , por duke і thëne se kafen do ta paguaja unë , megjithëse ai këmbëngulte që të më qeraste ai. Duket se ishte një simpati e dyanshme që kishte lindur midis nesh. Njerëz nuk kishte kështu që, ai në këmbë dhe unë ulur të mund të komunikonim me njëri tjetrin. Pasi solli kafenë dhe nuk kishte punë tjetër, ai u ul në anën tjetër të tryezës e filluam të njiheshim. Ai ishte në vitin e fundit të gjimnazit dhe donte të kishte nota sa më të mira, që të kishte një degë të mirë në universitet. Por për arsye ekonomike ai duhej të punonte gjithë pasdites deri sa mbyllej lokali. Po kur përgatitesh? E pyes. Ja përfitoj kur nuk k klientë ti hedh sytë librave.
Duket je djalë і zgjuar që і mëson gjërat shpejt,- і them. Ja ashtu si të gjithë.
Këtë mos e thuaj, se pak janë që sakrifikojnë si ty. Duke і buzëqeshur і kapa dorën që kishte mbi tavolinë dhe ia ledhatova. Ai thjeshtë buzëqeshi dhe nuk reagoi.
Je djalë і këndshm Lori. Ai përsëri buzëqeshi.
Banonte në kombinat dhe kur mbaronte punën shkonte me një biçikletë të vjetër në shtëpi.
Qenka stërmundim, - і them.
Gjimnastika e mbrëmjes.
Bisedat vazhduan me ndërprere, nga që vinin klientë kështu që u ngrita, por pa dëshirë,se doja të flisnim më tej, pasi biseda sapo kishte filluar të ngrohej. І thash se do ta prisja kur të dilte nga puna që ta shoqëroja një copë rruge dhe ai pranoi.
Afër orës 10, dola nga shtëpia. Ato ditë isha vetëm se të shtëpisë ishin në një dasmë. Kjo ishte gjë e rrallë dhe arsyeja kryesore për të dështuar shumë takime që mund të ishin të suksesshme. Por këtë mbrëmje kisha besim se çdo gjë do të shkonte mirë. Kur u afrova pranë lokalit, pash se një tryezë të mbushur plot me burra që flisnin me zë të lartë dhe që і binin celularëve çdo minut. Lori qëndronte në këmbë që të plotësonte shpejt çdo porosi.
Prit e prit , por ato nuk po luanin vendit. Fillova të humb durimin, aq më tepër që koha u ftoh dhe unë kisha dalë lehtshëm. Më së fundi u ngritën. Tek dera vazhduan bisedën një cipë herë e pastaj і hipën mercedeseve apo bmw të tyre dhe u larguan. Lori pastroi shpejt e shpejt tryezën dhe më së fundi doli.
Kur më pa që po e prisja.
Të harrova fare, і zënë nga punët. Po pse s’u fute të pije një kafe dhe të rrije ulur.
S’prish punë se bëra edhe unë shëtitjen e mbrëmjes. Lori, pranon të vish nja 10 min. tek unë sa për muhabet.
A nuk është vonë? Pastaj jam dhe і lodhur.
Po ulur do të jesh, pastaj se mbaruam muhabetin...
Dukej qartë që ai po hezitonte, por fjala ishte o sot o kurrë. Po vazhdoja t’i argumentoja ftesën time dhe atij sikur iu kthye mendja. Hipëm në apartamentin tim. Ai qëndroi ende në këmbë me shpinë nga unë.
Ulu – і thash. Papritur ai shkoi deri tek muri dhe përplasi fundin e grushtit në mure.
Lori! Çfarë ke? Të kuptohemi, nuk të mbaj me zorr. Po deshe derën hapur e ke.
Ai mbështeti kokën mbi grushtin e tij dhe sikur po mendohej...
Lori çfarë ke? Do të ikësh ik, do të qëndrosh , qëndro.
Ai u kthye nga unë.
E di si është puna? Unë nuk e kam bërë asnjëherë. Atje tek lokali të kuptova plotësisht dhe mu duk e lehtë, por tani se si më duket.
Po mirë mor Lori, ik atëherë.
Jo,-tha ai. Por më të lehtë e kam që unë ta bëj ty.
S’ka rëndësi, edhe kështu e bëjmë. Iu afrova duke і thënë: U trembe shumë... ai bëri një si buzëqeshje. Pastaj shtoi: mbarojmë punë shpejt se edhe mua më duhet të iki.
U puthëm si fillim. Qe një puthje e ftohtë dhe formale. E preka përpara, por atij nuk і ishte forcuar. Çfarë nuk më shkoi nepërmend. Gjëja më e vogël që të ishte impotent. Por kur fillova ta fërkoj filloi ti ngrihet deri sa u normalizua. Kishte qenë punë turpi me sa duket. U shtrimë në divan. І dhashë një prezervativë dhe і thash ta vishte. E vuri pa bërë fjalë, pastaj e leva vrimën me pak fëmijësh dhe e përgatita me gishta. LOrit dukej nuk po і durohej dhe donte ta fuste sa më parë.
Ngadalë Lori, mos u nxito.
U ula në një pozicion të volitshëm që ai ta kishte më lehtë dhe filloi ta shtynte. Me kapitalin nuk ishte keq. Duhet të konkurronte për 18-19cm. Kari filloi të rrëshqiste, por megjithëse më dhembte, po e duroja për të mos e dekurajuar. Ai e futi deri në fund dhe më krijojë përshtypjen se gjatë rrugës ishte zgjatur ndonjë cm më shumë. Nuk priti gjatë por filloi të pompoje, duke më sjellë kënaqësinë e rastit. Gjatë aktit mbështetej tek unë që të kishte sa më shumë kontakt mishnorë dhe sa më shumë kënaqësi. nuk e zgjati shumë dhe iu derdh me ç’rast u shty kaq shumë pas meje sa mu duk sikur donte të futej і gjithë brenda. Qëndruam pak kështu dhe kur і thash të ikte, më tha që të qëndronin edhe pak kështu.
Duket і pëlqeu... mendova. Dhe ashtu kishte qenë vërtetë. Më tha të prisnim pak se donte ta bënte edhe një herë. Kur і thash në se dëshironte t’ia fërkoja rreth vrimës, por pa ia futur, ai mbeti і mëdyshur, por pranoi. Fillova ta fërkoja me gishtin rreth vrimës dhe ai më thonte jo, duke vijuar fërkimet, puthjet dhe nxehjet e çdo lloji arriti që Lorit t’і ngrihej përsëri. Hera e dytë ishte më e këndshme. Ai sikur kishte arritur portat e parajsës dhe po e bënte me shumë epsh. Kur mbaroi dhe u bë gati për të ikur, më pyeti. Do kalosh herë tjetër nga lokali.
Nuk e di. Por një herë krijohet rasti që ti e pret prej kohe.


0 Comments:

Post a Comment