Ishte buzëmuzgu dhe unë po dilja. Përpara meje ishte një djalë, që më bëri përshtypje se kishte lënë një mjeker një gisht të trashë nga njëri vesh tek tjetri. Megjithatë dukej se ishte mjaft і ri. Për një çast nga kthesa tjetër e rrugës, u shfaqen dy vajza elegante të cilat djaloshi po і shoqëronte me sy. Kjo vazhdoi deri sa u kthye nga ana ime që isha prapa tij.

І hëngre me sy,- і thash.
-Jo ato më hëngrën mua,- u përgjigj.
Me siguri ju ra të fikët për mjekrën ,- і thash unë.
Ai kuptoi ironinë dhe u justifikua. –e kam lënë se shoku і jonë і klasë mbush 18 vj. dhe ka bërë një “Party”
Aha, paskët gjë me rëndësi sonte. Jeni vetëm djem, apo keni edhe vajza.
Sigurisht me vajza...Pastaj me vështroi pak dhe më pyeti: Nga je ti?

Unë nga Tirana,- і them. Po po , por desha të them se ku banon. Unë? Ja atje poshtë tek ai pallati і bardhë.Po ti?
Unë jam katunar, nga Sauku.
Pse thu katunar, njerëzit po vijnë nga bana e anës e po thonë tirons, kurse ti fundja një lagje e Tiranës je.
Po, po, ke te drejtë, po ashtu jemi mësu me thanë.
Ti po shko në “Party” dhe e mban veten për katunar...
Cfarë і keni ble per dhuratë?
Kemi shti nga 20 mijë lekë për dhuratë kolektive. Paskët shti mjaft. Disa që kanë më shumë kanë fut më tepër.
Bukur, se і bleni kujtim të mire. Por і bikat prindërve në kurriz.
Jo se shumica і fitojnë vet.
Si і fitojnë vet?Çfarë punojnë?
Ja andej nga liqeni...
Më shkoi mendja se për çfarë ishte fjala, por desha ta nxirrte vet.
Kur është kohë e mirë rrimë aty ke liqeni dhe vijnë meshkuj...që sillen aty...
Shëtisin?
Ashtu, aty afër. Po e bëja veten si të trash dhe ai ma tha copë. Janë meshkuj që kanë qejf me bo seks.
Kështu ju bokërkat një dorë pare...
S’jam vetëm unë po ka gjithandej djem që vijnë.
Ti sa merr për tu qi...
Unë nuk qihem, por qi. Por ka edhe nga ato që qihen.
Sa kushton nje dorë seks.
Varet. Po shumica e djemve të pashëm, që e kanë të madh, që dine si me të kënaq, kërkojnë 50 mijë. Por ka edhe nga ato nevojtar që pranojnë me і bo të gjitha me 20mijë.
Po ti me sa e banë? Unë nuk kam nevojë për pare, por e bëj për qejf, prandaj nuk e ul veten poshtë 50mijshit.
Hajde і modh. Dhe të vijnë?
Të vijë kush të dojë, unë nuk kap njeri me zorr. Por puna asht kshu. Ato që janë të rinj gjejnë pa pagesë. Ato që janë pak në moshë ato pagujnë. Dhe kënaqesh me to? Vrima njëlloj asht. Nuk і puth por vetëm і palloj dhe kënaqem. Ai po më ndiqte hap pas hapi, sikur e kishte ndjerë që mund të dilte diçka. E si kapesh ti?
Mjafton një shëtitje tek parku në mbrëmje në drejtim të shkollës dhe më gjen mu ose ndonjë tjetër.
U ndamë tek udhëkryqi. Ma shtrëngoi dorën përzemërsisht e më tha: shihemi. Mos ki frikë se me ty e bëj pa pare. Dhe iku sikurse e përpiu mbrëmja...

0 Comments:

Post a Comment