Kisha zene vend ne fundin e autobusit. Vendi ishte і ngritur kështu që më dukej vetja si në “presidium”. Në stacion hipi një djalë me çantën hedhur në shpinë dhe erdhi e u ul në anën tjetër të presidiumit, duke vendosur një këmbemi sedile dhe tjetrën në një të dalë të autobusit.
Dashke gjithë autobusin për vete,-і thash. Ai і mblodhi këmbët dhe tha diçka nepër dhëmbë.
Pse nuk qenke në shkollë?

Me është ngjit matematika dhe do të më prishi mesataren. Sot do më ngrinte me siguri, prandaj і bëra bisht dhe і ika.
Po në shtëpi nuk të thonë gjë?
Tashti nuk kam njeri në shtëpi, pastaj dal e kur të kthehem do të jetë orari і mbarimit të shkollës.
Ku banon ?
Ja në stacionin tjetër. Po ti këtej banon?
Jo, por do të shkoj në një zyrë...
Kur arritëm tek stacioni zbritem të dy.
Ke kohë të pimë ndonjë kafe?- e pyes.
Po deshe shkojmë e pimë tek unë... Kështu shkuam. Shtëpia kishte një korridor të errët. Ashansori nuk punonte. U ngjitëm ne katin e tretë. Ai e hapi derën me shpejtësi dhe për pak u gjendëm brenda. Ai e mbylli derën dhe po e tundte çelsin në dorë sikur nuk dinte çfarë të bënte. Në dhomë ai e hodhi mbi tavolinë dhe u afrua tek stufa me gaz për të bërë kafet.
Lere kafen! – і them. –Eja ulu të bisedojmë pak se edhe unë nuk kam shumë kohë.
Ai u afrua. Kishte ulur kokën sikur nuk dinte si të vepronte. Shiko Lale. Gjysma e mijës pesëqind. Në se nuk do ndahemi si miq dhe unë iki.
Ai ngriti kokën dhe tha menjëherë: jo,jo. Unë mezi kam pritur këtë rast.
Ke qejf?
Unë vdes për kar.
І kapa dorën dhe e tërhoqa nga vetja. Ai u ul natyrshëm në prehrin tim. Ktheu kokën dhe buzët tona u ndodhën pranë njeri tjetrit. Pastaj , sikur të kishte dhënë urdhër dirigjenti, ata u ndeshën me shpejtësi dhe filluam të putheshim e të thitheshim me shpejtësi. Futa dorën midis kofshëve të tij dhe fillova ti fërkoja karin e ngrehur. U shtrimë në divan. Hipa mbi të dhe filluam të fërkoheshim sipër njëri tjetrit. Ishte kënaqësi, por nuk kisha ndërmend ta zgjasja shumë.
Zhvishemi!- і them...
Ulëm pantallonat. Prej andej nxorën kokën karët tonë. Ai і bashkoi dhe filloi ti fërkonte të dy me duar. Pastaj u ul në gjunjë dhe e mori timin në gojë. Po e thithte kaq bukur sa po dridhesha nga kënaqësia.
Oh sa mire e boke , mor djale, por ai nuk ndaloi, por vazhdoi detyrën që e kishte zgjedhur vet.
Prit ta fus një herë se mos më derdhet. Ke kohë që e ke bërë?
Jo para disa ditësh. Ai u shtri përmbys në divan, ngriti bythët që të dilte në pah vrima e shenjtë. Vrima dukej që ishte e punuar, por sidoqoftë dhimbja duhej evituar, prandaj futa gishtin e mesit të lyer mirë me pështyme dhe fillova ta hap. Oh, ofshante djali, sigurisht nga kënaqësia...
Kur mu mbush mendja se u hap mjaft atëherë afrova kokën dhe e mbështeta me kujdes. Ai filloi të shtyhej, duke e ndihmuar karin që të futej me kujdes. Edhe unë po ndjeja mjaft kënaqësi. nuk ishin sikletet e herës së parë, dhimbti, nuk dhimbti... kur u fut і gjithi atëherë ai më kapi anash dhe më tërhoqi nga vetja. Unë і hapa felet që të futej sa më thellë e kështu fillova ta palloja sa më fort.
Mua më vjen me vonesë e kështu u desh një copë herë që ai ta ndjente kënaqësinë e dallimit dhe siç më tha në fund ishte pikërisht kështu që ai donte të pallohej. Më në fund mu derdh.
Pasi u pastruam po shihja karin e tij ,,nja 18cm që ishte ende і ngrehur. Tani ndoshta për herë të parë që po e vështroja me kujdes dhe e pash që ishte me të vërtetë djalë і bukur. Dhe kur djemtë janë të bukur më lind dëshira që të jem versali.
Ke qejf?- e pyes dhe ai nuk e zgjati por u hodh menjëherë në aksion. Kishte një të qime të lezeçme. Ishte shumë і zjarrtë në seks. Pallonte me shume forcë, gjë që më bënte të dridheshin organet e mbrendeshme. Kur e derdhi edhe ai atëherë u pastruam. Lale, po ti me aqte mikun , pa prezevative e ke ba. Po me të tjeret. ?
Unë kam vetem një shok që shkojmë të dy, kështu që mos ke merak për ne...
Sot ndodhi kështu pa pritmas, por here tjetre nuk do ta bejmë pa prezervativë...
Ke të drejtë ashtu do ta bëjmë. Po kur do të jetë hera tjetër?...

0 Comments:

Post a Comment