Ishte pragu i Vitit të Ri dhe kisha vendosur të kishim festën më me famë botërore që kishim bërë nodnjëherë me këtë rast. Këtë vit kisha vendosur të ishte pak më ndryshe, edhe pse....


Ju e shihni, unë jetoj dy jetë të veçanta në një të tillë. Nga njëra anë, është djali, i cili shkon nga çdo fundjavë veshur me rroba të shtrënguara pas trupit në baret përgjatë bregdetit, duke u përpjekur për të gjetur ndonjë djalë për tu marrë me të... një figurë të mirënjohur në komunitetin homoseksual, nga ana tjetër, është studenti i shkollës teknike, mashkullor, i drejtë. Askush në shkollë nuk më ka akuzuar ndonjëherë apo edhe të ketë dyshuar se unë mund të kem qenë homoseksual. Unë kam qenë vetëm një nga "tipat".

Në vitet e fundit, unë kam organizuar shumë festa në pritje të Vitit të Ri për miqtë e mi homoseksualë.... mjaft të suksesshme, mund të shtoja. Shpesh, ata do të ktheheshin në orgji... porse ishin në rregull për mua. Nga dy apo tre, madje edhe nga katër apo pesë, njerëzit zhdukeshin për një kohë në dhomën e gjumit dhe rishfaqeshin pas pak me veshje të prishura. Dhomat e gjumit shiheshin të përdoreshin shumë në këto festa, dhe kam bërë disa udhëtime atje vetëm çdo vit.
Këtë vit ajo do të ishte ndryshe. E dija se nuk mund të përzieja miqtë e mi heteroseksualë me ata homoseksualë.... kjo do të çonte në katastrofë. Do të thosha vërtet se disa prej tyre janë si mbretëresha. E kisha marrë vendimin që kjo festë do të ishte vetëm për njerëzit në shkollë.
Festa shkoi shumë mirë, të gjithë "tipat" kishin shumë kohë dhe më falënderuan mua si e kisha organizuar atë. Të dy fuçitë e birrës u boshatisën krejtësisht dhe gota e shishe shampanje gjendeshin kudo. Një nga miqtë e mi duke u larguar më tha: "Më mirë mos e lërë Xhoin të shkojë vet me makinë për në shtëpi , ai është me të vërtetë i dehur ... Mendoj se do ta kalojë natën jashtë!" I thashë se do të shihja çfarë do të bëja me Xhoin.

Të gjithë ishin larguar, me përjashtim të Xhoit. Ne ishim shokë shumë të mirë... ai ulej përballë meje në klasë. Bisedonim shpesh dhe studionim së bashku herë pas here në shtëpinë e tij apo timen. Ai po shtrihej në divan, sytë mezi i hapeshin. E pyeta nëse mund të ngiste makinën dhe ai më tha se nuk mendonte se kjo do të ishte një ide e mirë. I thashë se mund të qëndronte në dhomën e gjumit për një kohë. Xhoi eci drejt dhomës së gjumit ndërsa unë fillova të pastroja pak.
Pas sistemimit të rrëmujës më të madhe, mendova të qetësohesha disi edhe për vete. Po ecja drejt dhomës time. Xhoi i shtrirë në një nga dy shtretërit ishte zbërthyer tërësisht. Kopsat e poshtme të këmishës së tij ishin zbërthyer dhe këmisha kishte dalë nga xhinset, kështu që munda t’i shikoja barkun. Mu kujtua gjithë koha që kishim kaluar bashkë në shkollë, duke e vështruar atë nga prapa. Më pëlqente kur mbante veshur një këmishë të ngushtë me mëngë të shkurtra që lejonte t’i dukej bicepsi i tij i bukur dhe forma e kraharorit. Pantallonat i mbante gjithmonë pak më të mëdha, kështu që nuk mundesha të imagjinoja vërtet çfarë mase mishtore kishte brenda tyre.
Siç po e shihja në dritën që vinte nga një llambë të vogël në cep të dhomës, mu kujtua se sa kam dashur gjithmonë të mendoja që ai dukej si një lepur. Ai kishte një hundë mjaft të madhe dhe dy dhëmbë të mëdhenj që dukeshin nga goja e tij gjysmë e hapur. Xhoi nuk ishte djali më i pashëm që kisha njohur, por ai ishte një djalë vërtet i këndshëm dhe një mik mjaft i mirë.
Duke qenë shumë i dehur dhe mjaft i ngarkuar nga kujtimet e të gjithë festave të viteve të kaluara të prag-Vitit të Ri, vendosa se nuk do të ishte dëm të vija dorën time mbi barkun e Xhoit ndërsa ai ishte i zbuluar dhe mua më pëlqente shumë barku i tij muskuloz. Lëviza në drejtim të krevatit dhe shumë-shumë butë vura dorën time mbi barkun e tij. Nuk kishte asnjë reagim, kështu që e dija se do të isha i sigurt të eksploroja pak. E putha me shumë kujdes atë në buzë. Aroma e trupit të tij dhe muskujt e tendosur të barkut më dhanë një nxehtësi. Me ngadalë dhe shumë butësisht zbërtheja kopsat e këmishës së tij një nga një, duke i zbuluar gjoksin. Kishte një fashë të vogël leshtore në qendër të gjoksit të tij ndërsa pjesa tjetër ishte e pastër. U habita se si e kisha menduar gjoksin e tij, e dija se ai po punonte për një kohë të shkurtër.
Dëgjoja me kujdes për tu siguruar se frymëmarrja e tij nuk ndryshonte, sepse nuk doja që ai të zgjohej dhe të më shihte ndërsa po bëja këtë, për miqësitë e mia, për të mos përmendur që reputacioni im në shkollë do të shkatërrohej. Kisha arritur të qetësoja karin tim të ngrirë, nuk mund të besoja se sa në vështirësi isha. Fërkova lehtë kraharorin dhe barkun e Xhoit për pak kohë, por e dija se nuk duhet të shkoja më tej. Por e dëshiroja shumë. Më qetësisht se një mi, zbërtheva kopsën mbi xhinset e tij dhe rrëshqita poshtë zinxhirin. U tërhoqa me panik prapa, ndërsa u befasova kur pashë se ai nuk kishte veshur të brendshme. Por duke qenë i dehur, nuk u befasova kur pashë karin e tij të lëshuar si spageti i butë, i shtrirë e i rrethuar nga një shkurre leshtore kaçurrel ngjyrë kafe.
Fillova butësisht të luaj me karin e tij. Nuk kishte asnjë reagim. Asnjë nga kari e tij dhe as nga ndonjë pjesë tjetër të trupit të tij.
Ishte me të vërtetë jashtë. I hapa sa më shumë pantallonat e tij dhe i tërhoqa poshtë ato sa më shumë munda, pa dashur të lëvizja Xhoin. Afrova gojën time drejt tij dhe mora tërë karin e tij mes buzëve të mia. Shija e tij, bashkë me erën e trupit ma bënë trupin tim me mornica, kur për mua të rrija pranë tij në shkollë ishte dërrmuese. Lirova karin tim dhe fillova ta fërkoja ndërkohë që thithja me buzë të tijin.
Kari i tij filloi të rritet në gojën time. E ndjeja se bëhej gjithmonë e më e vështirë çdo lëvizje e gjuhës time. Fillova të shqetësohem se mos ai zgjohej, kështu që fillova ta thith më butësisht. Në pak minuta, mishi i tij i butë u rrit në një shtyllë gjigande 20 cm. Ai lëvizi pak, por nuk dukej të zgjohej, kështu që unë nuk u ndala. Duke fërkuar karin tim e ndjeja se do të më vinte sperma shumë shpejt. Isha gati të shpërtheja, prandaj u ngrita dhe vura karin tim direkt mbi karin e Xhoit. Gjithë sperma që vërshoi nga kari im u shpërnda mbi karin dhe shkurren e tij pubike. Pasi spazmat e mia u ulën, rifillova të thith shkopin e tij ende të fortë. Shijova spermën time dhe munda të shoh lëngun e para-derdhjes në kokën e karit të Xhoit. Pyeta veten nëse dikush pa vetëdije mund të prishej, por para se të mendoja për një kohë të gjatë, më erdhi në mendje përgjigjja. Currili i ngrohtë i Xhoit, sperma e shijshme e tij në gojën time që priste. Gufim pas gufimi, Xhoi u derdh. Unë gëlltita çdo rënie të spermës ndërsa kari im sërisht u bë shkëmb i fortë.
Me të vërtetë doja të provoja për ta kthyer atë përmbys dhe ta qija. Unë fillova ta shtyjë atë nga pak. Ai po fliste nëpër dhëmbë dhe dukej të rrotullohej. Vendosa të merrja shanset e mjaftueshme dhe kisha marrë tashmë më shumë se sa kisha merituar. Mbërtheva zinxhirin dhe kopsat e Xhoit duke pyetur veten se çfarë do të bëhej nga sperma ime e hedhur mbi gjithë leshin që rrethonte karin e tij...
Në mëngjes, ose duhet të them pasdite, u zgjuam shumë vonë. Pyeta Xhoin nëse ai kishte kaluar mirë në festë, por atij nuk i kujtohej mirë. I thashë gjithçka për mënyrën se si kishte kaluar dhe gjumin që kishte bërë për 12 orë të tëra. Tha se vërtet "donte të bënte një pshurrje" dhe u drejtua për në banjo. Kur u kthye më tha: "Zot, unë s’kam patur një ëndërr të lagësht prej vitesh, por pantallonat e mia ishin të mbërthyera!" E pyeta nëse ai kujtonte se me çfarë kishte të bënte ëndrra. Ai mendoi për një moment se u ndez një e kuqe e ndritshme dhe dukej shumë i gatshëm të fliste për këtë. Mbeta mjaft mirë vetëm.
I thashë: "Kjo duhet të ketë qenë veç një ëndërr!". Xhoi tha, "Po, me të vërtetë ishte ...."
Kategori:

0 Comments:

Post a Comment