Une jam nje djale prej fshati , tani jam 20-vjec por ne kohen qe ka ndodhur historia kisha mbush 18-vjec dhe me duheshin te beja disa dokumenta per nje kusheririn tim i cili ishte ne angli dhe do ja dergoja me poste . Shkoj ne kryeqytet po atje skisha te aferm keshtu qe me duhej te kthehesha brenda dites ne shtepi . Shkoj neper zyrat ku duheshin cuar dokumentat duke pyetur dhe njerezit rruges sepse nuk i dija dhe shume mire vendet . Nderkohe me kish ngelur dhe nje e fundit dhe duke ecur rruges pyes nje xhaje se ku ish ajo zyra dhe ai me tha : Eja me mua se dhe une atje do shkoj .
Ok po e ndiqja xhajen qe ish rreth 60 vjec por qe dukej me i ri ne krahesim me moshen qe kishte , ai kishte floke te zeza te thinjura , fytyren paksa te qeshur , trupin mesatar dhe jo barkmadh .Rruges me pyeti nga isha dhe per se kisha ardhur . Kur arritem me tha ti do shkosh tek filan zyre dhe une jam ne nje tjeter . Prej aty e falenderova dhe u ndame secili ne pune te vet . Kur dola pasi mbarova pune xhaja po me priste jashte dhe me tha : He mbarove pune ? Do vish te ulemi tek ai lokali aty perballe , pi dhe ti ndonje gje se e shof qe je lodhur sot , i thashe jo se duhet te iki te kthehem ne shpi , dhe ai ngulmoi dhe tha : rri sot ik neser se te vajti vone , eshte ora 6 e mbasdites nuk ka autobus , dhe ne te vertet ashtu ishte nuk kishte me autobus . I thashe se nuk kam te aferm prandaj duhet te kthehem por ai ngulmoi dhe me tha , nese do eja fli sot tek shpia ime dhe ik neser . Po mendoja dhe fola me te afermit ne shpi dhe ju thashe qe do te kthehem diten tjeter se sot do te flija tek nje shok ose ne hotel sepse nuk e kapa dot autobusin . Nderkohe i thashe xhajes qe do te shkoja tek shpija e tij . Nderkohe shkuam ne bar dhe morem ndonje freskuese dhe pasi mbaruam atu u nisem per ne shpine e tij . Rruges me pyeste se si kaloja , a me pelqente kryeqyteti etj… Madje me pyeti dhe se a kisha te dashur dhe une i thashe jo  , ai mu pergjigj : ’ Nje djale i pashem si ty nuk ka te dashur?’ , eh i thashe jemi nga fshati… Arritem ne shpine e tij dhe ai ish vetem sepse gruaja ishte ndare me te qe para 20 vitesh dhe 2 femijet e tjere i kishte jashte shtetit. U futem brenda ne shpi , une shkova u freskova pak ne banjo sepse ishte dite e nxehte dhe dielli pervelonte sadoqe ishte mbasdite . U ktheva ne dhomen e ndenjes dhe xhaja me tha : Shko bej nje dush sa te pergatis dicka per te ngrene mos ki turp rri si ne shpine tende dhe buzeqeshi , une i thashe seshte nevoja por ai ngulmoi keshtu qe shkova bera dush , banjoja ishte shume e paster dhe e rregullt si gjithe shtepia , u vesha dhe u ktheva ne dhome e kuzhines , nderkohe qe xhaja kish shtruar buken dhe me tha : Fillo ha ti sa te shkoj te bej dhe une nje dush , dhe ai shkoi por une nuk fillova por e prita sa erdhi . Ai u kthye nga dushi me nje peshqir ne mes dhe floket e lagur te cilet i kish fshire vetem me pershqire. Me tha: Eshte shume vape keto dite , une rri gjithmone pa bluze ne shpi madje ndonjehere i zhveshur lakuriq sepse eshte e pamundur ti rezistosh kesaj vape , dhe buzeqeshi pak , po ashtu te njejten gje bera dhe une . Filluam te hanim buke dhe benim muhabet rreth sportit , jetes ne shqiperi etj… Mbasi mbaruam se ngreni me tha shtriu ne divan te shplodhesh pak , po ashtu beri dhe ai shkoi ne divanin tjeter dhe u shtri me peshqiprin qe e mbulonte pak por dukej qe nuk kish veshur mbathje . U shtrime dhe me tha : E ke problem nese qendroj lakuriq fundja jemi te dy burra dhe qeshi , nderkohe e hoqi peshqirin dhe doli i teri lakuriq , xhaja kishte nje kar te trashe dhe me damare , topet e medhaja dhe qe i vareshin , ishte pak leshtor por i rruajtur plotesisht. Me tha dhe mua nese do zhvishu dhe ti se eshte shume vape mos e ki problem , une i turperuar i thashe jo por ai u ngrit nga divani si me shaka mu afrua dhe donte te me hiqte bluzen , ne fakt me pelqente te qendroja i zhveshur keshtu qe u zhvesha vet dhe dola lakuriq i shtrire ne divan . Xhaja me shikonte dhe thoshte : Paske trup te bukur , edhe mikun duket qe e paske te madh .. dhe me ngacmonte : sa here i bie me dore se ju cunat e sotem jeni te shkathet , po ndonje pidh ke qire kohet e fundit ? Une ju pergjigja qe jo skisha kryer asnjehere mardhenie seksuale . Ai sikur u gezua pak dhe filloi te qeshte . Me tha une po bej gati dy jave qe skam pare pidh apo bythe me sy , se ndonjehere ja bejme qefin dhe ndonje djali si ty . I thashe pse ke shkuar dhe me djem ? Po me tha nuk ka ndonje gje te cuditshme , dhe nderkohe me shikonte karin qe po me ngrihej por nuk doja ta vinte re , gjithashtu dhe atij po i ngrihej dhe po i merrte nje forme te bukur.  Ai po e verente dhe u ngrit nga divani qe e kisha perballe dhe mu afrua dhe me tha : Edhe ty do ta bej qejfin dhe me shkeli syrin , e di qe je djale i mire , i bukur dhe vazhdonte te me afrohej deri sa erdhi tek  divani ku isha une dhe kapi pek shpatullat gjoja donte te me jepte kurajo sepse une rrija pak si i turpshem .. Kari i tij i ishte bere dru ne max , po ashtu dhe mua qe doja ta lije te fillonte ai i pari sepse une isha dhe pa pervoje. U ul afer meje , me kapi tek koka dhe me afroi , filloi te me puthte kudo dhe une rrija pa bere gje , kur me kapi karin me dore fillova te eksitohesha shume dhe ja kapa dhe une . ai me tha me ferko dhe ti , qenke shume i embel dhe me ferkonte dhe puthte gjithe trupin . Nderkohe une e masturboja po ai te njejten gje bente . Ishim te dy shume te eksituar dhe ai me shikonte dhe puthte , kafshonte sikur donte te me perpinte te terin. Ne nje moment u shtri ne divan me kapi dhe me uli mbi barkun e tij dhe me tha : Tani do te bej te ndihesh i lumtur djale. Zgjati pak doren tek tavolina mori pak kos nga ai qe po hanim sepse kish ngelur pak dhe me lyeu vimen dhe me tha : Kjo ne menyre qe mos ndiesh dhimbje . filloi te ma lepinte ne fillim pastaj mori pak kos dhe me gishtin e mesit po e shtynte brenda meje , pastaj me mori me kapi prej mesi dhe po e fuste avash avash karin e tij te stermadh , kur koka e karit u fut pak po ndjieja kenaqesi , po nxirrja pak ze nga dhimbja por dhe nga kenaqesia , nderkohe qe kari futej avash avash nga pak , ai me uli me force dhe u fut krejtesisht brenda meje , aty ndjeva kenaqesine me te madhe. Xhaja filloi te me qinte lehte lehte dhe me pas e pershpejtoi ritmin dhe ai ofshonte nga kenaqesia , me njeren doren me mbante ne mes ndersa me tjetren me kapte karin dhe topet . Pastaj u cua dhe me tha : dua te ndjej dhe une karin tend ne vrimen time , dhe ashtu bera ja futa dhe po e qija , ai me trgonte si ta beja me mire meqense isha dhe i ri ne keto gjera , vrima e tij ishte madhe dhe arrija ta qija lehteisht , ai me tha kur te behesh gati per tu derdhur mos u derdh ne vrimen time sepse e dua ne goje , me pelqen shume sperma e djemve te rinj  , ashtu bera kur isha gati per tu ardh e hoqa por ai me kapi me shpejt me shtriu ne divan dhe filloi te me qinte egersisht dhe shpejt derisa u derdh brenda meje , kishte aq shume sperm saqe u mbush vrima ime , disa doli jashte dhe ai vazhdonte te derdhej mbi kurrizin tim dhe disa pika me erdhen dhe ne qafe. Pastaj u ngrit ne gjunje dhe me tha tani vazhdo me qi ne goje dhe ja futa karin ne goje dhe po e qija , me shpejt me tha dhe ja futa thelle deri ne gurrmaz , ai me tha ashtu vazhdo ashtu dhe sa spo i dilnin lot nga syte sepse kari im i madh sa spo e mbyste , ne nje moment isha gati per tu derdhur ne gojen e xhajes ai me kapi prej bythesh dhe me shtrengoi fort drejt fytyres se tij dhe une ja derdha te gjithe spermen ne gryke , pastaj ja hoqa nga goja , ai filloi te me pastroje karin me gjuhe dhe ta shtrydhe deri ne piken e fundit te spermes. Pastaj u ulem te dy ne divan ai me mberthey perseri dhe me tha : Shtriu kety siper meje dhe me duart e tij me mbante prej mesi sikur sdonte te me leshonte. Kaluan disa minuta pa folur dhe xhaja e thyeu qetesine me the : Je shume djale i mire , i sjellshem dhe seksi do doja te jetoje ketu me mua ne menyre qe te kenaqeshim cdo dite , por para se te ikesh dua te kenaqemi dhe nje here tjeter. Une i thashe se ka kohe pa dyshim edhe ti me kenaqe mua dhe me pelqeu sesi me cvirgjerove dhe me qive ne byth . E pyeta a te pelqeu sperma dhe se ca shije ka ? Ai mu pergjigj: kurr ne jeten time skam provuar sperm si kjo e jotja eshte shume e shijshme dhe e embel . Ne darke dolem per te darkuar jashte ne restorant dhe cdokush qe e pyeste i thoshte qe eshte nipi im . U ulem ne nje restorant aty afer , erdhi dhe nje shok i tij dhe darkoji me ne ne pergjithesi ja kaluam mire pasi dolem dhe nje xhiro u kthyem rreth ores 23.00 ne shtepine e tij. Une isha pak i lodhur , xhaja erdhi u ule afer meje ne divan dhe me tha qe mund te flije ne krevatin e tij dopoio sepse divanet nuk ishin dhe aq te rehatshem per te fjetur , e besova dhe shkuam ne dhomen tjeter . Ai uli dritren dhe mbylli perden ne menyre qe mos dukej nga rruga . Tani me tha nese te kujtohet mbasdite te thashe qe dua te kenaqemi dhe njehere , une skisha dhe aq qejf sepse isha dhe pak i lodhur , ai e vereu dhe me tha : ti mos bej asgje lere veten tende ne doren time. Une isha i ulur tek krevati ai my afrua me kapi prej fytyre dhe me ledhatoi pak dhe me tha me zhvish ti se me eksiton me shume . U ngrita pak ne kembe fillova ti zberthej kopsat e kemishes deri sa ja hoqa fare , me pas e kapa tek rripi i pantallonave ja hoqa avash avash , i zbertheva zinxhirin dhe i ula pantallonat poshte dhe ai i hoqi , xhaja nuk kishte veshur mbathje nen te , e kuptova qe kishim dale xhiro pa mbathje . Perpara meje qendronte xhaja i teri nudo , me mori ne krah me kapi prej bythesh dhe filloi te me puth kudo ne fytyre pastaj me hodhi ne krevat me hipi siper dhe filloi te me preki karin me pasion , me hoqi bluzen dhe pantallonat dhe ne fund breket . Ashtu sic ishte siper meje filloi te me ledhatonte , puthte dhe me njerej dore prekte karin dhe topet e mia sikur donte ti shtrydhte , pastaj me kthey me fytyre nga krevati dhe filloi te me prekte bythet dhe lepinte anusin duke e futur dhe gjuhen brenda , po ma merte dhe ne goje nderkohe duke me kthyre here pas here me shpine nga krevati , pastaj me kthey dhe njehere ne pozicionin e meparshem dhe ashtu sic e kishte karin e stermadh te fryre ne max filloi te ma fuse ne bythe por kete here pa kos dhe po me dhimbte pak ne fillim por pastaj u mesova . Xhaja me qinte shpejt dhe egersisht duke mi mbajtur duart fort qe mos levizja , ai ofshonte me ze te lart dhe me thoshte : e do me thelle , une i pergjigjesha po po ma fut me thelle. Krevati tundej dhe bente pak zhurme dhe xhaja qe ofshonte me eksitonin shume. Ai e heq karin nga bytha im me kthen me shpine nga krevati dhe afron karin ne gojen time dhe me thote tani mere ne goje eshte i gjithi i yti dhe aty ja mora ne goje dhe ai shtynte sa me fort dhe kari i tij me arrinte deri ne fyt sa nuk mbytesha dhe lotet po me dilnin nga syte po ishte shume kenaqesi , ne nje moment e shtyn me fort sa ndjeja koqet e tij qe me preknin mjekrren , ai me thote jam gati te derdhem une doja ta provoja spermen e tij dhe e lashe te derdhej ne gojen time , ai ia beri oohhhhhh dhe damaret iu shtrenguan shume sikur po perjetonte orgazmen me te mire dhe sperma e tij me mbushi gojen plot me spermen e xhajes , me njeren dore ai kishte kapur karin tim dhe me tjeteren gojen time sikur donte qe une te mos nxirrja asnje pike nga sperma e tij jashte. Une e shijova spermen dhe e kaperceva te gjithen poshte , ne ate moment po ndihesha me mire , xhaja me thoshte duke qeshur i kenaqur : Sperma eshte plot proteina djale te ben te fuqishem.. ashtu sic ishim u shtrime ne krevat , kari im po ulej por xhaja e kapi serish dhe ma mori ne goje dhe e lepinte sikur te ishte lepirsja e tij , me doren e majte po me masturbonte me shpejt qe te vija me shpejt dhe une u derdha mbi barkun tim , ai filloi ta lepinte te gjithen dhe me thoshte : kurre nuk kam shijuar sperme me te mire se kjo dhe filloi te me masturbonte prape si i etur per sperme por une i thashe ndalojme boll se skam me fuqi , dhe kari im po ulej gjithashtu dhe i xhajes . koqet e xhajes dukeshin sikur ishin boshuar plotesisht ashtu dhe te mijat. U futem ne dush u lame dhe rame per te fjetur , xhaja fiku dritat dhe mua po me zinte gjumi… Ne mengjes rreth ores 5 xhaja zgjohet , akoma sishte bere dite , ai me kap karin dhe filloi te me masturbonte serish dhe une hap syte dhe i them cfare po ben ? Ai me tha me fal nese te bera te ndjehesh keq , une i thashe jo por te pakten me zgjoje se na trembe , ai qeshi pak gjithashtu dhe une dhe i thashe : vazhdo me masturbo per here te fundit , dhe ai keshtu beri deri sa une u derdha serish ne gojen e tij , kete here xhaja nuk e kaperceu te gjithen por e mbante ne goje dhe luante me spermen duke e nxjerr jashte dhe e kapercente serish deri sa e hengri te gjithen . Tani me tha , qe te jemi barazim me masturbo dhe ti mua dhe ashtu bera , kari i trashe i xhajes ma mbushte doren te gjithen , une e masturboja poshte-lart ai kenaqej nga kjo gje deri sa u derdh , une fillova tja lepija karin dhe koqet qe ishin gjithe sperm deri sa e pastrova te gjithin. Shkova bera dush perseri sepse duhej te nisesha per rruge te kapja autobusin . Dola nga dushi xhaja me tha: eja serish kur te duash se do te kenaqemi perseri , une nuk i thashe gje , mora canten dhe dola te merja autobusin , xhajen e lashe ashtu te shtrire lakuriq mbi krevat dhe ika.
Kategori:

2 comments:

  1. ma trego nje her se ku jeotn xhaja qe ti bej dhe un nje vizite po deshe https://www.facebook.com/profile.php?id=100008875140005

    ReplyDelete
  2. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete