Une jam nje djale i pashem , te pakten keshtu me thone , floket pak bjond dhe syte bojqelli , trupin e gjate dhe sportiv. Me pelqen te notoj dhe frekuentoj nje pishine ne tirane. Ne fundjave shkoja ndonjehere ne durres me nje shokun tim per ne plazh . Kete fundjave shoku im nuk ishte dhe keshtu qe do te shkoja vetem. Dola per te pritur furgonat qe kalojne ne unazen e re , vjen furgoni i rradhes , hipi ne te dhe nisem per ne durres . Kisha veshur tuta te shkurtra dhe nje kanatjere , shapka me gisht dhe kisha mare dhe nje cante me gjera qe me duheshin.
Ulem ne fund fare , atje ishin ulur dhe disa njerez te tjere dhe me bene pak vend qe te ulesha dhe une. Ne krahun e djathe ishte nje xhaje qe flinte gjume dhe ne krahun tim te majte nje djale i ri qe mesa dukej do te shkonte dhe ai ne plazh se dukej nga ngjyra cokollate e lekures qe kishte mare. Djali kishte floke te zinj dhe syte kafe , ishte pak a shume i gjate sa une dhe pa mjeker sepse akoma nuk i kishte dale . Ishim pak ngucur dhe kemba ime takohej me ate te djalit e cila ishte shume e nxehte dhe me percillte nxehtesi. ai kishte vene duart mbi karin dhe po shikonte nga dritarja . Me pelqente shume forma e trupit te tij dhe tutat e shkurta qe kish veshur . Nga jashte dukej qe kishte tope dhe kar te madh . Ne nje moment furgoni frenon dhe une u kapa tek dora e tij , ai ktheu koken dhe une i kerkova falje , ai buzeqeshi dhe me tha , asgje. E pyeta se ku do te shkonte dhe mu pergjigj: ja ketej nga bregdeti do shkoj njehere , skisha ca te beja ne shpi , shoket e mi kane shkuar ne sarande sot dhe une nuk shkova dot . Po ti nga po shkon - me tha ? Dhe une si ty po dal nga plazhi njehere , sot jam vetem se shoku im nuk erdhi . Pas disa minutave me tha : Nese ske ndonje pune per te bere ne durres dhe nese deshiron dalim bashke i bejme shoqeri njeri tjetrit , aty u prezantuam , ate e quanin Fabi . rruges benim muhabet rreth sportit , shkolles etj… Fabi hidhej ne vit te trete. Arritem ne durres dhe zbritem nga furgoni dhe po shkonim drejt plazhit , hapem cadren atje dhe po rrinim , pastaj shkuam dhe u futem ne det , Fabit i dalloheshin qarte nga tutat kari dhe koqet e medhaja kur u lagen ne uje . Aty po bisedonim , ai me pyeti : A ke zene ndonje pidh ? Une i thashe se jo , isha beqar , ndersa ai me tha se kishte njeren nga vlora por qe shkonte rradhe e takonte. Mua nga uji po me ngrihej kari dhe nuk doja te dallohej nga Fabi , ai me tha eja dalim shkojme pijme ndonje gje ne lokal , une i thashe prit dhe pak se qenka uji i ngrohte , ashtu ndejtem dhe cik derisa mu ul perseri . Shkuam ne lokal dhe morem ndonje birre , leket i pagoi ai nuk me la mua. Shkuam tek cadra dhe atu Fabi u shtri , une po qendroja i ulur dhe shikoja karin e tij me bisht te syrit qe te mos dallohesha. Ai e kishte vene re qe kur kisha hipur ne furgon qe une e shikoja ne menyre te quditshme , qe ne uje me ishte ngritur kar , dhe qe tani po e shikoja karin e tij me bisht te syrit. Ai me tha : degjo i kam vene re qe te gjitha … ti mos ki turp te kuptoj , ndoshta te pelqejne djemte po mos ki turp edhe mua me pelqejne te bej seks me djem . Une ula koken i turperuar , ai po me tregonte sesi nje shoku i tij i kishte bere gojore ne banjot e shkolles , une u habita dhe spo e besoja. Fabi me tha : nese do mund te shkojme te bejme nje sy gjume tek shpia e xhaxhait tim , ai eshte ne itali dhe mi ka lene mua celesat , nuk eshte shume larg , shkojme ne kembe . U nisem drejt shpise se xhaxhait te fabit , mua me eksitonte ideja qe po shkonim atje . Arritem tek shpia , u futem brenda dhe ai e mbylli deren me celes. Shkoi dhe mori pak vodka ne nje shishe dhe e hodhi ne dy gota . Beme dje nje feste me tha dhe kjo shishe nga ngelur prandaj le ta pijme te dy. filluam te pinim vodka , duke qeshur dhe duke biseduar rreth pidhave , ne te vertet mua nuk me interesonin por sdoja te dallohesha. Ashtu sic ishim te pire fabi u ul prane meje , dhe e zgjati nje dore tek kari im dhe tha : ou qenka goxha i madh dhe po qeshte . Une isha ne qejf dhe nuk po e permbaja me veten nga pija dhe e leshova krejtesisht . E kapa dhe une prej kari dhe i thashe : i yti qenka me i madh se imi . Eja me tha te tregoi dicka . u ngrita dhe e ndoqa ne nje dhome tjeter . Te pelqen ky krevati ? po me pelqen i thashe , pse ? Ketu do te qihemi sot ne dy me tha. Une po eksitohesha dhe kari mu be dru dhe u sforcua shume dhe nga pija por dhe se Fabi me eksitonte. Ai menjehere hoqi breket dhe i doli kari qe i ngrihej . Kishte nje kar te madh dhe te drejte , topet e medhaja dhe te fryra qe i dalloheshin lehtesisht sepse nuk kishte qime perreth. une e pashe qe ai ishte i zhveshur teresisht dhe po vdisja nga deshira per ta prekur dhe thithur karin e tij. Ai u shtri ne krevat , une iu hodha mbi te dhe fillova ta puthja kudo ne trup , atij i vinte qejf. Fabi me xhveshi dhe mua dhe te dy sic ishim lakuriq po ferkonim dhe puthnim njeri tjetrin. Ai pastaj doli nga krevati mi kapi kembet dhe furi mbi supet e tija dhe filloi te ma fuste karin brenda . e ndjeva qe kari i tij po me penetronte avash pastaj e ndjeva dhe qe e futi te gjithin brenda , une renkoja nga dhimbja por dhe nga kenaqesia ndersa fabi renkonte si nje djale i vertete ndersa me qinte furishem dhe perplasej mbi mua. Pastaj u shtri ne krevat me bythe nga mua dhe me tha : ma fut dhe ti , me qi fort sic di te besh , ashtu sic isha e lyeva pak karin me pshtyme dhe fillova tja fusja avash , ai renkoi pak ne fillim dhe pastaj u mesua. Buthet e fabit ishin shume te rrumbullakta dhe me eksitoni shume saqe ja shtrengoja fort me dy duart. Kur isha gati per tu derdhur e hoqa dhe fabi u kthye nga mua dhe une ja derdha spermen ne bark dhe gjoks dhe fillova ta lepija , me njerin gisht e merrja pak dhe ja coja te goja fabit ne menyre qe dhe ai ta provonte spermen time . ai me tha: qenka shume e shijsheme dhe filloi ta merte vete me gisht dhe ta lepinte. Pastaj me tha : dua dhe une te derdhem ne gojen tende por jo ta kapercesh te gjithen me ler dhe ca mua. ai ma futi karin ne goje dhe une fillova tja beje gojoren duke ja marre karin e tij te gjate deri ne fyt , me njeren dore i kisha kapur topet dhe ja shtrengoja , atij i vinte shume kenaqesi . Pastaj u derdhe ne gojen time dhe e hoqi karin dhe u afrua te me puthe ne goje , prej aty ma mori dhe ca sperme me gjuhe dhe e kapercyem te dy njekohesisht , pastaj po putheshim qe te dy me nxehtesi . ai ma afroi karin perseri dhe me tha lepije deri ne piken e fundit , pastroje te gjithin , une ashtu bera po e lepija , atij nuk i ulej dhe sikur donte qe te derdhej perseri , pastaj me vuri poshte ne krevat dhe filloi te me qinte perseri ne goje por kete rradhe e bente me shpejt dhe me force saqe po me dilnin lote nga syte dhe u skuqa i teri , e degjoja qe kari dhe topet e tij perplaseshin me fytyren time , ai u shtrengua fort , ma futi karin deri ne fyt , renkoi pak me te madhe dhe ma mbante karin ne fyt pa e terhequr lart deri sa u derdh i teri , une sa spo vdisja se spo merrja dot fryme por njekohesisht me pelqeu shume qe ma derdhi ne fyt dhe sperma kaloi direkt ne barkun tim . Fabi u derdh ne mua si nje kale i vertete dhe me pelqeu shume. ai pastaj u shtri ne krevat dhe te dy na zuri gjumi . Pastaj u ngritem dhe shkuam ne dush u lame dhe dolem per tu kthyer perseri ne tirane. Une i lashe emailin tim dhe tani sa here qe na jepet mundesia ne qihemi te dy.
Kategori:

3 comments:

  1. BLERJA REGJISTRUAR IELTS CERTIFIKATA, GRE, TOEIC, TOEFL, PET, FCE, CAE, CPE, BEC, YLE, ket, BULATS, ILEC, ICFE CERTIFIKATA PER SHITJE
    Ne shesim IELTS regjistruar, GRE, TOEIC, TOEFL, PET, FCE, CAE, CPE, Bec, YLE, ket, BULATS, ILEC, ICFE dhe certifikata të tjera.

    Ne marrëveshje dhe të specializuar në IELTS, GRE, TOEIC, TOEFL, PET, FCE, CAE, CPE, BEC, YLE, ket, BULATS, ILEC, ICFE CELTA / Delta dhe të gjitha
    Certificates.all dokumentet tona janë reale, regjistrohen dhe ju mund të verifikoni në internet
    ...

    bestdocument9@outlook.com

    bestdocument6@outlook.com

    Skype risalat.rahman

    Skype risalat.rahman



    për më shumë detaje
       

    Get për ne tani dhe të marrin dokumente të zhvendosjes të refugjatëve, lejet tuaja të punës
    dhe vizat, leja banor, lejeve të qëndrimit të familjes dhe shtetësinë në
    Australi, Kanada, SHBA, Evropën Perëndimore Britania e Madhe dhe Japonia, etj

    Ne gjithashtu bëjnë shërbime për të gjitha llojet e certifikatës si TOFL,
    IELTS, CELTA, patenta ndërkombëtare dhe shumë certifikata të tjera që ju
    mund të imagjinohet. ne jemi një organizatë konsulence udhëtime ndërkombëtare nga
    emri nuk Premium ndërkombëtare të përfshira në përpunimin e udhëtimit
    dokumentet dhe lejet rezidentë për ata që dëshirojnë të jetojnë dhe të punojnë mbi
    detet nga e gjithë bota me organeve të ndryshme qeveritare dhe refugjatëve
    Organizatat e zhvendosjes.

    ne jemi më të informuar dhe të besueshme duke punuar me emigracionin kompetent
    autoritetet në vendet e përmendura më lart për të siguruar banor autentike
    leje, lejet e punës, rivendosja e refugjatëve dhe shërbime të tjera nga më lart
    Vendet e përmendura. më poshtë është një përmbledhje detaj i shërbimeve tona

    Marrja e llojeve të ndryshme të certifikatës, pa testimin me shkrim Trajtimi
    çështjet e listën e zezë në vendet e Lindjes së Mesme Getting ngarje ndërkombëtare
    licencat. Puna e përpunimit dhe dokumenteve të udhëtimit për të jetuar, studiuar dhe punuar në
    pjesë të ndryshme të botës. Të marrë pasaportën tuaj nga sa më poshtë:
    vendet SHBA, Australi, Kanada, Japonia, etj

    Marrjen e dokumenteve zhvendosjes refugjatëve marrjen e vizave të punës dhe të punës
    Lejet marrjen e vizave studentore marrjen e shtetësisë Familja dhe banor
    Lejet e marrjes së shtetësisë me anë të bisedimeve me zyrtarë të lartë qeveritarë

    Shërbimet tona janë kryer nga e hëna në të shtunë 24/7 dokumentet tona janë
    përpunuara brenda një kohe sa më të shkurtër të mundshme. çmimet tona për të ndryshme të
    shërbimet e kryera janë mjaft të përballueshme dhe motivuese në varësi se si së shpejti
    ju doni dokumentet tuaja të jenë të processed.anyone e interesuar duhet të na kontaktoni
    për hollësi të mëtejshme. ne gjithashtu ndihmojnë në resettlement.please refugjatëve nxitoni
    për ne ku ndonjëherë ju jeni në botë dhe për të marrë dokumentin tuaj zgjidhje


    bestdocument9@outlook.com

    bestdocument6@outlook.com

    Skype risalat.rahman

    ReplyDelete
  2. habitem kane ber seks me nje te panjohur pa kondom dhe njekohesisht ka gelltitur spermen... uroj qe mos semureni keshtu

    ReplyDelete
  3. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete