Fenomeni ‘mik’ ne shqiperi eshte shume i perhapur , te futesh ne pune kohet e sotme eshte pak e veshtire sepse duhet qe pervec te kesh mbaruar shkollen mire , duhet te kesh dhe mik dhe njohuri. Une jam kunder ketyre gjerave . Kisha mbaruar shkollen e larte dhe duhet te gjeja medoemos pune per shkak dhe te kushteve te veshtira ekonomike.Shkova ne zyren e nje biznesmeni qe te kerkoja pune . Shkova atje dhe pasi me pyeti per cfare kisha mbaruar me tha qe Cv-ne ta lija tek sekretarja dhe do te me merrte ai vet ne telefon per te me kthyer pergjigje a do te me pranonte a jo. Keshtu bera i lashe numrin tim te celularit biznesmenit dhe Cv-ne tek sekretarja e tij.
Shkoj ne shpi dhe mbas 2 ditesh me mer ne telefon dhe me thote qe do takoheshim ne nje lokal , me tha emrin e lokalit dhe e mbylli , nuk pata as mundesine te pyesja a isha pranuar apo jo. Megjithate shkoj ne lokalin ku kishim lene takimin dhe ai ishte ulur vetem ne cep te lokalit dhe po me priste mua. Eja ulu me tha. Shkova e takova dhe filloi te pyeste si kishte shkuar dita etj… , morem dicka per te pire , nuk doja ta pyesja me tej por mezi prisja qe te me thoshte pergjigjen. Degjo - me tha , e kontrollova Cv-ne tende dhe me pelqeu , rezultatet ishin te kenaqshme , vendosa te punesoj ne kompanie time por me pare duhet te plotesosh dhe nje kriter tjeter. Cfare? - i thashe. Per momentin me tha smund ta them se jemi ketu ne lokal , eja cohemi dhe ta them rruges. I afrohemi makines se tij , kishte nje X5 ngjyre te zeze , futemi brenda dhe pa e nisur me thote .
Qe ti te futesh ne pune ne kompanine time une dua qe te bej seks me ty me pare sepse me pelqen , me terheq si djale. Ne fakt dhe mua me terhiqte , ai ishte nje burre shtatlarte dhe hijerende. Doja te refuzoja por smundesha nga fakti se dhe ai sic e thashe me eksitonte kur e shifja por dhe nga fakti qe kisha kohe qe kerkoja pune dhe nuk gjeja , kjo ishte mundesia e fundit per tu punesuar. Pasi u mendova pak pranova dhe nisemi drejt nje vile qe ai kishte ne bregdet. Futemi brenda ne vile , ai mbyll deren me celes dhe me kapi fort me vuri me shpatulla mbas murit dhe filloi te me prekte karin , bythet dhe me puthte sikur donte te me kafshonte. Ai filloi te me zhvishte derisa dola nudo i gjithi , fillova dhe une ta zhvishja . I hoqa kollaren , i zbertheva follat dhe i hoqa kemishen , ai kishte nje trup te madh dhe leshtor. U ula ne gjunje dhe po i zbertheja zinxhirin e pantallonave derisa ja hoqa fare dhe breket e bardha qe kish veshur . Kari i biznesmenit ishte jashte normales saqe u tremba kur e pashe , ai po qeshte dhe me kapi futyren dhe afroi karin drejt gojes dhe e futi me zor ne goje dhe me thoshte - jepi ma mer ne goje , dhe me pomponte gojen , kari i tij me arrinte deri ne fyt dhe nuk arrija ta fusja te gjithin ne goje por ai insistonte dhe me fuqi e shtynte me thele saqe desh po mbytesha . Ai e vuri re dhe e hoqi dhe filloi te me gjuante me karin ne fytyre . Pastaj me ngriti ne krah dhe me coi tek dhoma e gjumit mbi krevat dhe filloi te ma fuste ne bythe , mua me dhembi shume kur u fut , ai duke e futur avsh ne fillim , e bente dhe me pshtyme ne menyre qe te futej lehtesisht derisa ma rrasi te gjithin brenda dhe filloi te me qinte me avash. Mua me vinte teper kenaqesi por dhe me dhimbte pak. Ai duke me qire me afrohej dhe pythte duke me kapur prej mesi sikur sdonte qe te me leshonte. Ne nje momente e ndjeva qe e hoqi por nuk u derdh dhe ma solli karin ne goje perseri , ai me qinte kete here si i cmendur ne goje dhe topet e tij te varura qe perplaseshin ne fytyren time. Pastaj u shtri ne stil 69 dhe filloi te ma merrte dhe ai ne goje . Biznesmeni ishte profesionist ne gojore duke bere qe une te derdhesha shpejt ne gojen e tij . Ai e nxori spermen nga goja dhe e hodhi mbi gjoksin tim dhe filloi ta lepinte derisa e lepiy te gjithen dhe me pastroi dhe karin. Ne fund mu afrua duke hipur mbi gjoksin tim dhe duke i rene me dore , me nje dore me mbante fytyren dhe me tjetren masturbohej derisa u derdh mbi fytyren time dhe pastaj ma futi ne goje dhe me tha tja pastroja karin me gjuhe. Fytyra ime ishte plot sperme , u ngrita dhe shkova ne banje per tu pastruar , ai qendronte i shtrire mbi kravat i kenaqur dhe po tymoste nje cigare. Dola nga dushi dhe me tha- u kenaqe dhe ti besoj se dukesh sesi renkoje kur te qija. Une i thashe po . U vesha dhe sapo dilja ai m therriti , eja pak ketu. Shkova , dhe me tha : Je dhe nje hap larg punesimit. Tani dua qe te derdhesh dhe njehere ne gojen time dhe une do te punesoj. Nxora karin jashte dhe po filloja te masturbohesha me shpejt, zgjati pak sepse sapo ia kisha derdhur njehere . Sapo e ndjeva qe po vija ja afrova ne goje , ja derdha , e pastrova karin me leter higjenike aty ne banjo dhe dola . Ai me tha : Pune e shkelqyer , tani je punesuar ne kompanine time , trim.
Kategori:

1 comment:

  1. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete